SPLOŠNI POGOJI LIBERO TRAVEL AGENCY
Splošni pogoji za potovanje so sestavni del pogodbe oz. prijavnice, ki jo skleneta podjetje Hiša plesa d.o.o. (v nadaljevanju Libero travel agency) in potnik, ki je opravil nakup karte, hotela, aranžmaja ali druge turistične storitve, ki jo prodaja Libero travel agency.
1. SPLOŠNA DOLOČILA
Libero travel agency prodaja letalske vozovnice, hotele, najeme vozil in druge turistične storitve ter aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, kjer je v vlogi pooblaščene agencije za prodajo njihovih aranžmajev. Za aranžmaje drugih organizatorjev potovanj veljajo njihovi Splošni pogoji in so razvidni iz njihovih cenikov oziroma programov. V primeru telefonske prodaje ali naročanja preko elektronske pošte oziroma prodaje po internetu, se šteje, da je potnik sprejel določila Splošnih pogojev in navodil takrat, ko je telefonsko ali preko elektronske pošte oziroma po internetu naročil turistično storitev ali aranžma. V kolikor je v posameznem programu glede katerekoli točke teh Splošnih pogojev drugače določeno, velja določilo oziroma navedba v programu. Z nakupom turističnih storitev ali s prijavo na potovanje se potnik strinja s splošnimi pogoji. Potnik je dolžan pogodbo (račun) pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku 3 (treh) dni po izdaji računa.
2. PRIJAVA
Potnik se na program prijavi preko e-maila. Postopek prijave se prične z izpolnitvijo obrazca za povpraševanje prek spletnih strani, e-mailom ali s povpraševanjem prek telefona. Ponudba vsebuje točne podatke o določenem programu, ali pa se sklicuje na program, kjer so ti podatki navedeni. Potnik se ob povpraševanju strinja, da je seznanjen s Splošnimi pogoji poslovanja agencije Libero travel agency (v nadaljevanju Splošni pogoji) in jih v celoti sprejema, tako postanejo navedbe Splošnih pogojev pravna obveznost tako za potnika kot za Libero travel agency. Splošni pogoji so sestavni del pogodbe tudi, kadar naročnik povprašuje po telefonu ali preko elektronske pošte. Potnik je dolžan ob prijavi navesti vse podatke pravilno, pomemben je tudi pravilen vrstni red priimek in ime ter predložiti dokumente in listine, ki jih zahteva program ter plačati prijavnino in stroške rezervacije. Imena in priimki prijavljenih potnikov morajo biti identični kot na dokumentih s katerim bodo potovali (osebna izkaznica, potni list). Prejem zneska plačila po ponudbi na transakcijski račun Hiša plesa d.o.o. in/ali posredovanje potrdila o plačilu na e-naslov info@liberotravel.agency šteje kot potnikov sprejem ponudbe.
V kolikor je potrdilo posredovano izven delovnega časa Libero travel agencije, se le to obdela naslednji delovni dan. Pogodba velja za sklenjeno, ko Libero travel agencija napravi fiksno rezervacijo in to potniku potrdi. V primeru, da Libero travel agencija prejme plačilo, v danem trenutku pa ni več prostih mest ali se je cena spremenila, se prejeti znesek, po navodilih plačnika vrne v čim krajšem možnem času, v kolikor plačnik ne izbere alternativne ponudbe. V primeru, da potnik v postopku prijave ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oz. posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.
3. PLAČILO
Za dan plačila se šteje dan, ko Libero travel agencija prejme plačilo na svoj transakcijski račun; plačilo mora biti vidno na transakcijskem računu Libero travel agencije v okviru delovnega časa. Izjemoma lahko Libero travel agencija kot dan plačila šteje tudi dan, ko je potnik opravil plačilo in potrdilo o tem posredoval po mailu. Libero travel agencija lahko za posredovanje svojih storitev pri prodaji paketnih potovanj zaračuna potniku rezervacijske stroške (prijavnino) v višini do 30 € na prijavnico (voucher), kar bo jasno razvidno na ponudbi. Prijavnina se plača ob prijavi, skupaj z akontacijo v višini 30% cene aranžmaja. Preostanek je potrebno poravnati 14 dni pred odhodom.
4. CENE
Cene, ki so navedene v ceniku ali v individualnih ponudbah, so v € (EUR) in so končne. V času od pošiljanja ponudbe do prejetega plačila za turistično storitev se lahko cene na letalu, v hotelu, pri aranžmaju ali na drugi turistični storitvi, dvignejo. Do dviga cen lahko pride zaradi razprodaje najcenejših mest, zaradi umika najugodnejših tarif ali zaradi drugega razloga, na katerega Libero travel agencija nima vpliva. Potnik je ves čas do nakupa obveščen o trenutnih cenah za svojo željeno turistično storitev. Če med poslanim predračunom in prejetim plačilom pride do zvišanja cene aranžmaja/turistične storitve, stranka:
a.) doplača razliko v ceni
b.) dobi povrnjeno celotno kupnino
c.) za isto kupnino naroči drugo turistično storitev.
V primeru, da stranka izvede nakup v času, ko plačilni promet bank ne obratuje ali pa se plačilo turistične storitve zaradi drugega razloga ne izvede, Libero travel agency zaradi zgornjih razlogov ne jamči za cene, poslane v predračunu.
V primeru nakupa letalske karte v času napake v sistemu (t.i. »error fare«) bo potnik o tem prej obveščen, prav tako pa bo obveščen o možnih posledicah. Ponudnik turističnih storitev (npr. letalski prevoznik) lahko storitve, ki so bile izdane po cenah v času napake v sistemu, prekliče. V tem primeru potnik dobi povrnjene stroške nakupa turistične storitve, ne pa tudi drugih storitev, ki jih je že rezerviral za potovanje (npr. hotel) razen, če storitev vključuje brezplačno odpoved. Predlagamo, da potniki po nakupu turistične storitve v času napake v sistemu, z rezervacijo drugih storitev počakajo dva tedna (če je to mogoče).
5. ODPOVED TURISTIČNE STORITVE S STRANI STRANKE
Potnik ima pravico do odpovedi potovanja v poslovalnici, kjer se je prijavil. V primeru, ko potnik odpove aranžma, ima Libero travel agency pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja.
Če potnik nima sklenjenega zavarovanja rizika odpovedi, je višina povračila stroškov odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove aranžma, je dolžan Libero travel agency povrniti administrativne stroške v višini 17 €/potnika. Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje:
Stroški odpovedi:
-
do 45 dni pred odhodom - 10% cene aranžmaja,
-
od 44 do 30 dni pred odhodom - 20% cene aranžmaja,
-
od 29 do 22 dni pred odhodom - 40% cene aranžmaja,
-
od 21 do 15 dni pred odhodom - 60% cene aranžmaja,
-
od 14 do 8 dni pred odhodom - 80% cene aranžmaja,
-
od 7 dni do vključno dneva odhoda oziroma do dneva pričetka opravljanja storitve- 100% cene aranžmaja.
Strošek vsake stornacije je 17 € prijavnine.
Višina stroškov odpovedi aranžmaja, kadar Libero travel agency ni organizator potovanja, je določena s Splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja. Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi, so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih organizatorju narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. Predvsem so lahko drugačni, kadar je v paket vključen letalski prevoz. V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi potovanja drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v programu.
Ob odpovedi potovanja mora potnik podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi prodajalec. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da potovanja ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi.
Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti.
V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Libero travel agency, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani organizatorja zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene. Potnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, namestitev, datum potovanja, pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi aranžmaja. V primeru spremembe zaračuna Libero travel agency potniku administrativne stroške v višini 17 €, v primerih, ko so stroški višji, zlasti kadar aranžma obsega tudi prevoz s čarterjem z letalom in storitve s stroški odpovedi/spremembe izvajalcev, pa zahteva povrnitev dejanskih stroškov.
6. ODPOVED POTOVANJA ALI SPREMEMBA PROGRAMA S STRANI PONUDNIKA
Libero travel agency si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa potovanja. Libero travel agency si pridržuje odpovedati potovanje najkasneje 8 (osem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu navedeno število potnikov. Če v programu ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov v določenem prevoznem sredstvu naslednje:
-
za potovanje z avtobusom – najmanj 45 potnikov po avtobusu ,
-
za potovanje na rednih letalskih progah v Evropi – najmanj 20 potnikov v posamezni skupini,
-
za potovanje na medcelinskih letalskih progah – najmanj 15 potnikov v posamezni skupini,
-
za potovanje s posebnimi letali, vlaki ali hidrokrilnimi ladjami – najmanj 80% zasedenosti le-teh.
Libero travel agency si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Libero travel agency pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. Libero travel agency lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Libero travel agency, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Libero travel agency. Organizator si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oz. do odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile, ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere organizator ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu. Libero travel agency ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki glede na obstoječe možnosti.
V primeru, da Libero travel agency odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, ne pa tudi do nadomestila škode. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Libero travel agency potnika nemudoma obvesti. V primeru, da stanje na kraju samem Libero travel agency ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko organizator namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
7. ZAVAROVANJE TURISTIČNE STORITVE
Potnik lahko ob sklenitvi rezervacije turistične storitve zavaruje z rizikom odpovedi. Odpoved turistične storitve velja po pogojih zavarovalnice ali agencije, pri kateri je Libero travel agency potniku uredilo storitev. Potnik v primeru uveljavitve rizika odpovedi pisno ali preko telefona oz. elektronske pošte obvesti Libero travel agency, ki mu nato poda ustreza navodila glede uveljavitve zavarovanja.
8. POTOVALNI DOKUMENT
Potni list in vize so skrb vsakega potnika, zato Libero travel agency in organizator/izvajalec turistične storitve odklanja vsako odgovornost, če mora potnik zaradi neurejenih dokumentov potovanje prekiniti ali ne more odpotovati. Potnik nosi enake stroške, kot če bi se potovanja udeležil. Potnik si je dolžan pred potovanjem pridobiti vizum ali dovoljenje za države, v katere potuje. V primeru zavrnitve vstopa v državo nosi vse stroške potnik sam.
9. DEVIZNI IN CARINSKI PREDPISI
Potnik je dolžan poskrbeti, da njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo carinskim, zdravstvenim in drugim predpisom države, v katero potuje. Če mu je zaradi prekrška prepovedano nadaljevati potovanje, nosi vse stroške potnik sam.
10. POTNIKOVE OBVEZNOSTI
Potnik je dolžan preveriti, da so podatki (ime, priimek, datum rojstva, številka potnega lista ali osebne izkaznice…) na izdanem predogledu ali na potrdilu o nakupu turistične storitve, pravilni in se ujemajo s podatki na uradnih osebnih dokumentih. Prav tako mora potnik na predogledu ali potrdilu nakupa preveriti podatke o potovanju (termini potovanja, storitev, letališča (destinacije in odhodna letališča), čase letov, število oseb in druge za potnika pomembne stvari).
11. REKLAMACIJE
Potnik mora neustrezno storitev reklamirati na kraju samem pri predstavniku organizatorja (vodniku) ali obvestiti Libero travel agency. Po končanem potovanju mora potnik vložiti reklamacijo pisno v roku 30 (trideset) dni po končanem potovanju. Brez pisne reklamacije Libero travel agency ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Če je po krivdi podjetja Libero travel agency prišlo do neizpolnjevanja programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do povračila v višini realne vrednosti neizvedenih storitev, razen v primeru, kadar ima Libero travel agency ali izvajalec storitev pravico do odpovedi turistične storitve ali aranžmaja.
12. ZDRAVSTVENI PREDPISI
Potnik je pred potovanjem dolžan preveriti zdravstvene pogoje za vstop v državo (morebitna cepljenja ali druge obvezne preventivne zdravstvene metode). Libero travel agency ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.
13. PRTLJAGA
V ceno letalskih kart je všteta količina prtljage, ki je za določen razred potovanja predpisana s strani prevoznika. Vsak dodaten kos prtljage ali presežene kilograme potnik plača sam. Libero travel agency ne prevzema nobene odgovornosti za izgubljeno ali poškodovano prtljago. Prijavo o izgubljeni ali poškodovani prtljagi potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Pri letalskih prevozih za prtljago odgovarja izključno letalska družba, in sicer na osnovi predpisov, ki veljajo v mednarodnem potniškem prometu. Pri nizkocenovnih prevoznikih (Ryanair, Easyjet ipd..) je dovoljena teža prtljage, ki jo oddate ob prijavi na let proti doplačilu, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Pred potovanjem priporočamo, da vsak potnik preveri količino vštete brezplačne prtljage na strani letalskega prevoznika. Vsak dodatni kilogram se doplača.
14. OBVESTILO PRED ODHODOM
Za vse programe, ki vključujejo organiziran (letalski, avtobusni, ladijski..) prevoz ali za namestitev v zasebnih apartmajih, bo potnik najkasneje 5 dni pred odhodom prejel obvestilo, ki bo vsebovalo dodatne informacije in podrobnosti, vezane na program. Če obvestila v tem roku potnik ne prejme, se je dolžan oglasiti na prodajnem mestu, kjer se je prijavil, osebno ali po telefonu, sicer bo organizator domneval, da je obvestilo prejel. Ne prejetje obvestila se ne obravnava kot višja sila; stroške, ki nastanejo zaradi tega ali zaradi nepopolnih ali nepravilnih naslovov na prijavnici/voucherju, zaradi katerih obvestila ne pridejo pravočasno do naslovnika, nosijo potniki.
16. NASTANITEV V SOBAH / APARTMAJIH
Če potnik pri rezervaciji ni doplačal sobe/apartmaja s posebnimi značilnostmi (pogled na morsko stran, balkon, oprema, lega-orientacija, določeno nadstropje,…), bo nastanjen v eni od sob/apartmajev, ki so uradno registrirane za nastanitev gostov v določenem objektu. Razdelitev sob/apartmajev je v pristojnosti ponudnika storitev oz. hotelirja; Libero travel agency nima pri tem nobenega vpliva, vaše želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene. Hotelir pri prihodih v poznih večernih urah ni dolžan potniku postreči z večerjo. Prosimo, upoštevajte, da rezervirana oskrba velja samo v času vašega bivanja na destinaciji. Na primer: če odpotujete nazaj domov zjutraj, vam kljub polpenzionu, polnem penzionu ali “all inclusive” odpade pravica do povračila kosila ali večerje. Če ni v programu drugače navedeno je vselitev v sobe povsod po svetu praviloma možna po 14. uri, v apartmaje pa po 16. uri, pozne prihode je potrebno najaviti recepciji izbranega objekta. Zadnji dan pa je sobo/apartma potrebno zapustiti do 10. ure (večkrat pa je možno doplačilo za poznejši odhod, vedno le direktno v hotelu). Ure vselitev in izselitev veljajo ne glede na čas prihoda in odhoda letal. Potnik je dolžan spoštovati hišni red v namestitvenih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom oz. ponudnikom storitve. Libero travel agency ne prevzema odgovornosti za škodo, ki jo gost povzroči v namestitvenem objektu ali drugje.
17. KATEGORIZACIJA NAMESTITVENIH OBJEKTOV IN SPLOŠNO O HIŠNIH REDIH
Kategorizacije namestitvenih objektov (število zvezdic oziroma kategorija objektov), navedene na strani Libero travel agency, so nacionalne kategorizacije in ne kategorizacije podjetja Libero travel agency, Libero travel agency za njih ne odgovarja.
18. LAST MINUTE PONUDBE
Last minute ponudbe so izjeme v ponudbi agencij in posrednikov. Gre za odprodajo zadnjih mest v nastanitvi, na prevoznem sredstvu ali kombinirano, največkrat po nižjih cenah. Pri nekaterih akcijskih ponudbah gre lahko tudi za aranžmaje s pomanjkljivostmi (skromnejše opremljene sobe, skromnejši program,…). Libero travel agency potniku pred potovanjem priskrbi vse dostopne informacije, ne odgovarja pa za pomanjkljivo sporočanje informacij s strani organizatorja oz. ponudnika turističnih storitev. Potnik se zaveda tveganja in na te pomanjkljivosti niso možne reklamacije. Ob sklenitvi pogodbe (plačilu predračuna) so lahko informacije o nastanitvi nekoliko okrnjene (ime hotela, tip sobe, storitve v hotelu ob nakupu morda še niso znane). Potnik je o svoji nastanitvi seznanjen najpozneje do prihoda na destinacijo. V primeru nakupa last minute programa je potrebno čimprejšnje plačilo (obvezno isti dan), potnik je o roku plačila opozorjen. Če je plačilo vplačano prepozno ali pa se je med poslanim predračunom in dejanskim vplačilom najcenejše mesto razprodalo, rezervacija turistične storitve po ceni iz predračuna ni več mogoča. Potnik je o tem obveščen in celotno kupnino dobi povrnjeno. Odpoved last minute aranžmaja ni mogoča, prav tako ni možno zavarovanje z odstopnino.
19. PONUDBE “VSE VKLJUČENO” ALI “ALL INCLUSIVE”
Določeni objekti nudijo ponudbo “vse vključeno” ali “all inclusive”, kjer cene vključujejo praktično vso ponudbo npr. hrano, večino pijač, športne aktivnosti, animacijo… Vsebina ponudbe se od hotela do hotela, ki nudi tovrstno ponudbo razlikuje, zato priporočamo, da potniki pred izbiro natančno preberejo hotelske opise.
20. MEDCELINSKI PROGRAMI
Prijave potnikov za medcelinske programe sprejema Libero travel agency in druge pooblaščene turistične agencije do zasedenosti prostih mest, vendar najkasneje do 60 dni pred odhodom. V primeru, da razpisne možnosti na posameznem programu to dopuščajo, je prijava možna tudi znotraj 60- dnevnega roka. Ob prijavi plača potnik prijavnino in stroške rezervacije v višini 30% vrednosti programa, preostali del pa plača najkasneje 14 dni pred pričetkom programa, ko prejme potovalne dokumente. V primeru potnikove prijave na program znotraj 60-dnevnega roka pred pričetkom potovanja, Libero travel agency ne jamči razpisanih pogojev programa, ampak trenutno najugodnejše pogoje. Libero travel agency ne odgovarja za spremembe prihodnih ali odhodnih časov letalskih poletov, ki jih lahko letalski prevozniki spremenijo, zato mora potnik pred posameznim odhodom oz. ob vsaki prekinitvi potovanja preveriti in potrditi nadaljnji urnik potovanja najmanj 48 ur pred potovanjem. Navedbe v vremenskih tabelah so večletno statistično povprečje in služijo zgolj kot orientacija potniku, zato Libero travel agency ne odgovarja v primeru neskladja teh podatkov z dejanskim stanjem.
21. LETALSKI PREVOZI
Vsi letalski prevozi so v pristojnosti letalskih družb in Libero travel agency na letalske prevoze nima vpliva. Letalski prevoznik lahko kadarkoli spremeni ali odpove let za katerega je bila izdana letalska karta za stranko Libero travel agency .Če pride do sprememb na vozovnici stranke, Libero travel agency stranko o tem obvesti takoj po obvestilu prevoznika o spremembah. Če pride do spremembe leta v času, ko agencija Libero travel agency ne obratuje, Libero travel agency stranko obvesti v najkrajšem času po začetku obratovanja. Če pride do sprememb v zadnjem hipu (da je potnik že na letališču ali da potnik zaradi obratovalnega časa ni obveščen o spremembi leta, ki ga ima v času praznikov ali vikenda), si potnik nov let uredi na letališču. V primeru da potnik po lastni krivdi zamudi letalo, do brezplačne spremembe leta ni upravičen. Potnikom priporočamo, da so na letališču vsaj dve uri pred vzletom, za medcelinske lete pa vsaj tri ure prej. Pravice letalskih potnikov v Evropski Uniji ureja Uredba 261/2004. IATA pogodbene pogoje in informacije o letalskih prevozih so dostopne na naslovu https://www.iatatravelcentre.com/tickets.htm
22. PRODAJA OZIROMA POSREDOVANJE ARANŽMAJEV
Libero travel agency ne odgovarja za storitve na programih, kjer ne nastopa kot organizator, ampak zgolj kot posrednik pri sklenitvi pogodbe o organiziranju potovanja. V takih primerih odgovarja zgolj za informiranje oziroma posredovanje; od organizatorja prejete informacije predaja potniku. Vsi programi, kjer Libero travel agency nastopa kot organizator, so posebej označeni. Libero travel agency je kot posrednik naveden na računu in na prijavnici/voucherju. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja aranžmaja/turistične storitve. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem programa.
23. UPORABA PODATKOV
Libero travel agency vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Potnik z nakupom turističnih storitev oziroma s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob nakupu storitve ali aranžmaja.
24. KONČNA DOLOČILA
Potnik ima pravico reklamirati storitve pri organizatorju potovanja. Če z njegovo rešitvijo ni zadovoljen, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče.
25. VSEBINSKE NAPAKE
Na spletni strani Libero travel agency (www.liberotravel.agency) lahko zaradi velike količine podatkov in dnevnega osveževanja pride do napak – tako v vsebini (opisi hotelov, aranžmajev, poti,…) kot v cenah. Če pride pri zapisu cene do napake na strani, za pravo ceno velja tista, ki jo Libero travel agency pridobi v svojem sistemu oziroma mu jo ponuja izvajalec turistične storitve. O pravi ceni bodo bralci ob povpraševanju obveščeni, napake na strani pa bodo v najkrajšem možnem času odpravljene.
26. OBRATOVALNI ČAS
Libero travel agency je spletna agencija, ki s strankami komunicira preko spletna (npr. e-mail, spletne klepetalnice (npr. FB sporočila)). Obratovalni čas agencije je od ponedeljka do petka od 9.00 do 15.00. Spletna agencija ne obratuje med vikendom in prazniki. Za nujne primere (npr. odpovedi letov ali drugih turističnih storitev) Libero travel agency svojim strankam ob potrdilu rezervacije posreduje tudi telefonsko številko, ki je tem nujnim primerom namenjena. Posredovana telefonska številka ni namenjena povpraševanjem ali splošnim vprašanjem! Vsa povpraševanja in uradna komunikacija med stranko in agencijo Libero travel agency poteka na info@liberotravel.agency. Tudi če stranka kontaktira Libero travel agency na drug način (npr. preko Facebook sporočil), bo nadaljnja komunikacija prestavljena na e-sporočila (info@liberotravel.si).
27. ZAKON O VARSTVU POTROŠNIKOV
Zakon o varstvu potrošnikov se velja samo za paketne turistične aranžmaje, ne pa tudi za ostale turistične storitve (npr. nakup letalskih kart, nakup hotela, najema avtomobila ali drugo). V kolikor zaradi premajhnega števila prijavljenih potnikov obstaja možnost odpovedi potovanja, bodo potniki o tem obveščeni najkasneje 7 dni pred odhodom. Če se cena turističnega aranžmaja dvigne zaradi sprememb cen goriv, tarif ali zaradi menjalnih tečajev, bo stranka o tem obveščena vsaj 20 dni pred odhodom. Če je povečanje višje od 10% prvotne vrednosti aranžmaja, lahko stranka od turističnega aranžmaja odstopi. Reklamacija je možna do 60 dni od konca potovanja, odgovor na reklamacijo pa je izvajalec turistične storitve dolžan poslati v največ 8 dneh od prejema reklamacije. Spremembe imena so možne do 8 dni pred odhodom, vendar na stroške stranke in samo v primeru, da je spremembo mogoče urediti (nekatere agencije in izvajalci sprememb ne omogočajo).
Ti splošni pogoji veljajo od 11. 03. 2024.
Libero Travel Agency
Hiša plesa d.o.o.
Ulica gledališča BTC 8
1000 Ljubljana